سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 4 >

96/12/28
8:32 ص

راهنمای انتخاب تاج عروس

حتما شما هم با ما هم عقیده هستید که در مراسم عروسی هیچکس به اندازه عروس مورد توجه قرار نمی گیرد بنابراین علاوه بر انتخاب لباس عروس در انتخاب ریزه کاری هایی همچون انتخاب دسته گل، تاج و … نیز باید زمان کافی را اختصاص دهید تا در مراسم عروسیتان به یک ملکه تمام عیار تبدیل شوید. در این مطلب قصد داریم به انتخاب تاج عروس بپردازیم. بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

این نکته را به یاد داشته باشید که قبل از اینکه برای خرید تاج اقدام کنید بایستی ابتدا لباس عروس را تهیه کنید و سپس مدل شنیون موهایتان را انتخاب کنید و با توجه به این موارد نسبت به انتخاب و تهیه تاج اقدام نمایید.

نکات مهم در انتخاب تاج عروس

  • همانطور که اشاره کردیم مدل تاج بایستی با لباس عروستان و همچنین مدل موهایتان هماهنگ باشد بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر لباس عروستان مدل پرنسسی است حتما یک تاج بزرگ انتخاب کنید. الته توجه داشته باشید که اندازه تاج بایستی با اندازه سرتان نیز هماهنگی داشته باشد. اگر مدل لباس عروستان ساده و یا اروپایی است بهترین انتخاب برای شما می تواند یک تاج عروس مدل شانه ای سفید رنگ باشد.
  • اگر لباستان با مروارید کار شده است بهترین انتخاب برای شما تاجی است که با مروارید تزئین شده است. ( در کل مدل و طرح پارچه لباس عروس می تواند بهترین راهنما برای انتخاب تاج باشد. )
  • تاج عروس بهتر است درخشان و ظریف باشد.
  • تاج عروس باید با صورت عروس هماهنگ باشد مثلا عروس خانم هایی که پیشانی بلند و صورت کشیده و بیضی شکل دارند نباید از تاج های بلند استفاده کنند.
  •  اگر سرویس جواهرات، تور روی سرتان پر از نگین است بهترین انتخاب برای شما یک تاج ساده خواهد بود.
  • استفاده از تاج هایی که با گل طبیعی تزئین شده اند نیز یک گزینه بسیار عالی می باشد استفاده از این نوع تاج به جذابیت شما بسیار کمک خواهد کرد.
  • بهتر است رنگ تاج را با رنگ سرویس طلایتان ست کنید. اگر رنگ سرویس طلایتان زرد است بهتر است رنگ تاج نیز زرد باشد و اگر رنگ طلایتان سفید است بهتر است تاج نقره ای انتخاب کنید.
  • اگر اختلاف قد شما با همسرتان زیاد است می توانید از تاج بلند استفاده کنید ولی اگر تفاوت قد شما اندک است و یا هم قد هستید بایستی این موضوع را با آرایشگرتان در میان بگذارید تا شنیونی برای موهایتان انتخاب کند که قد شما از همسرتان بلندتر نشود. درضمن در این حالت نباید از تاج بلند استفاده کنید.
  • اگر فرم صورت شما گرد است برعکس صورت های کشیده می توانید از تاج های بلند استفاده کنید.
  • اگر صورت بیضی شکل دارید بهتر است علاوه بر تاج از پیشانی بند نیز استفاده کنید.
  • نکته مهم دیگر در انتخاب تاج توجه به وزن تاج عروس است. از آن جا که قرار است این تاج ساعت ها بر روی سر شما باشد بنابراین سعی کنید از تاج سبک و تا حد امکان تاج های انعطاف پذیر استفاده کنید.
  • پیشنهاد می کنیم اگر مراسم عروسیتان در فضای باز مثل باغ برگزار می شودا ز تاجی تزئین شده با گل استفاده کنید.
  • اگر موهای بلندی دارید و تمایل دارید به جای شنیون های شلوغ موهایتان را ببافید می توانید برای تزئین موهایتان از روبان استفاده کنید.
  • برخی از عروس خانم ها تمایل دارند به جای استفاده از تاج از کلاه استفاده کنند و در واقع تیپ کلاسیک داشته باشند که این کار هم یک ایده عالی است مخصوصا برای عروس خانم هایی که قصد دارندمراسم  مختلط برگزار کرده وحجاب داشته باشند.

در ادامه جعکس تعدادی تاج عروس را جهت گرفتن ایده شما عزیزان قرار می دهیم…

 

منبع : انتخاب تاج عروس

 


96/12/27
4:52 ع

راهنمای انتخاب کفش برای عروس قد بلند

آیا هم قد آقای داماد هستید؟ آیا قدتان بلندتر از قد آقای داماد است؟ تا به حال کفش پاشنه بلند نپوشیده اید؟ آیا در دوران مجردی فقط از کفش های اسپرت استفاده کرده اید؟ هنگام رقصیدن با کفش پاشنه بلند راحت نیستید؟ اگر این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید قطعا راه چاره ای برای تمام این مشکلات خواهید یافت و با راه های انتخاب یک کفش شیک و مناسب برای مراسم عروسیتان آشنا خواهید شد.

انتخاب کفش عروس از مهمترین انتخاب های عروس در خرید عروسی می باشد چرا که قرار است این کفش ها را  از صبح تا پایان مراسم عروسی به پا کند. مهمترین نکته در انتخاب کفش عروس توجه به تناسب قد عروس و داماد است. عروس خانم های قد کوتاه یا آن هایی که تفاوت قدی زیادی با همسرشان دارند ( قد خانم کوتاه تر است ) هیچ مشکلی برای انتخاب کفش پاشنه بلند نخواهند داشت و خیلی راحت می توانند هر کفشی را که باب میلشان است انتخاب و خریداری نمایند ولی آن دسته از عروس خانم هایی که قدشان بلندتر از همسرشان است و قدشان تقریبا یکسان است در هنگام انتخاب کفش عروس با مشکل مواجه می شوند. در ابتدا لازم است بگوییم که قرار نیست کفش عروس حتما پاشنه ای بسیار بلند داشته باشد. در واقع این تصوری بسیار اشتباه است. این دسته از عروس خانم ها می توانند به سراغ انتخاب کفش هایی با پاشنه کوتاه و یا کاملا بدون پاشنه بروند. اتفاقا این کفش ها مزیت بزرگی دارند و آن این است که پای عروس خانم در این کفش ها بسیار راحت خواهد بود و هر نوع رقصی که بخواد با خیال راحت و بدون نگرانی می تواند انجام دهد. درضمن فراموش نکنید که قرار است ساعت ها پاهایتان در این کفش باشد. پس نه تنها انتخاب کفشی با پاشنه کوتاه بد نیست چه بسا با پوشیدن آن بسیار راحت باشید.

یکی دیگر از نکاتی که برای برخی از عروس خانم ها به چالش تبدیل شده انتخاب رنگ کفش عروسیشان است. برخی تمایل دارند رنگ کفش عروسیشان کاملا متضاد با لباس عروسیشان باشد اما تصور می کنند چون بیشتر عروس خانم ها کفش سفید به پا می کنند بنابراین انتخاب رنگ سفید یک رسم است و نباید از آن سرپیچی کرد. در حالی که این نیز یک تصور اشتباه است. با اینکه پوشیدن کفش سفید و یا نباتی مرسوم شده است ولی فراموش نکنید که این یک قانون نیست و شما می توانید بنا به سلیقه خودتان کفشتان را به هر رنگی که دوست دارید انتخاب کنید. اتفاقا پوشیدن کفشی که رنگش متضاد لباس عروس باشد بسیار جذاب و چشم نوازتر خواهد بود.

توصیه ما به عروس خانم هایی که قد بلندی دارند ولی از بابت تناسب قدشان با آقای داماد مشکلی ندارند این است که اگر لاغر و ظریف هستند و تمایل دارند این خصوصیت در آن ها بیشتر به چشم بیاید این است که کفش هایی با پاشنه چهارگوش انتخاب کنند و اگر چاق هستند از پاشنه های نازک استفاده کنند البته خانم هایی که قد بسیار بلندی دارند سعی کنند به سراغ کفش هایی با پاشنه بیشتر از 5 سانتی متر نروند.

درضمن اگر تمایل به پوشیدن کفش های پاشنه بلند دارید ولی در آن احساس راحتی نمی کنید و هنگام رقصیدن با این کفش ها راحت نیستید، کفش های لژدار را فراموش نکنید. می توانید خرید کفش لژدار را در گزینه های انتخاب خود قرار دهید.

مطلب مهمی که در مطالب قبلی سایت 1AROOSI نیز به آن اشاره کردیم این است که سعی کنید هنگام غروب آفتاب و در واقع در ساعات پایانی روز به خرید کفش بروید زیرا در این زمان شما کلی راه رفته اید و پاهای شما کمی ورم کرده است در نتیجه سایزی که انتهاب خواهید کرد کمی از حالت عادی بزرگ تر خواهد بود و این به راحتی شما کمک می کند ولی اگر صبح که سایز پای شما در کوچکترین حالت ممکن است نسبت به خرید کفش اقدام کنید مطمئنا در مراسم عروسیتان که قرار است ساعت ها پایتان در کفش باشد با مشکل مواجه خواهید شد.

منبع : انتخاب کفش برای عروس قد بلند


96/12/23
2:38 ع

انتخاب آتلیه عروس

انتخاب یک آتلیه خوب با یک تیم حرفه ای و کار بلد نکته بسیار مهمی است زیرا قرار است مهم ترین یادگاری شما از بهترین روز و بهترین مراسم عمرتان را ثبت نمایند و تنها یادگار شما از مراسم عروسیتان خواهد بود که سال های بعد نیز می توانید با دیدن آن ها تجدید خاطره کرده و حتی آن ها را به فرزندان و نوه هایتان شان دهید. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به مهمترین معیارهای انتخاب آتلیه عروس بپردازیم. اگر زمان زیادی تا مراسم عروسیتان باقی نمانده و در تکاپوی خرید و انتخاب آتلیه هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

 

اولین و مهمترین نکته در رابطه با انتخاب آتلیه این است که بایستی به سراغ آتلیه ای بروید که دارای مجوز از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران می باشد. به هیچ وجه به سراغ آتلیه هایی که بدون جواز کسب و بدون مجوز از اتحادیه فعالیت می کنند بپرهیزید. فهمیدن این که آیا آتلیه مورد نظر شما دارای پروانه کسب و مجوز می باشد یا خیر اصلا کار سختی نیست. برای این کار کافیست نام آتلیه را در سایت اتحادیه وارد کنید تا مطمئن شوید که آتلیه موردنظر شما دارای مجوز هست یا خیر.

پس از کسب اطمینان در رابطه با فعالیت قانونی آتلیه مورد نظر بایستی از یکسری نکات مهم مطلع شوید. مثلا اینکه حتما آلبومی از نمونه کارهای قبلی عکاسان آتلیه را درخواست و مشاهده نمایید تا متوجه شوید سبک کارشان مطابق با سلیقه شما هست یا خیر؟ کسی که هنگام ورود به آتلیه با او صحبت می کنید مدیر آتلیه می باشد یا عکاس مراسم؟ حداقل و حداکثر هزینه آتلیه مورد نظر چقدر است؟ آلبوم شما چه مدت پس از برگزاری مراسم آماده خواهد شد؟ عکاس اصلی آتلیه قرار است عکاسی مراسم را به عهده بگیرد یا دستیار وی عکاسی خواهد کرد؟ چه نوع ضمانتی به شما خواهند داد که کیفیت عکس و فیلم شما دقیقا همان چیزی باشد که قبل از عقد قرار داد به شما می گویند؟ عکاس مراسم قرار است از چه تجهیزات و مدل دوربیتی استفاده کند؟ و سوالات بسیاری که بهتر است در همان ابتدا از آتلیه مورد نظر بپرسید و مطمئن شوید تا پس از برگزاری مراسم دچار مشکل نشوید. هنگام انتخاب آتلیه سعی کنید به موقعیت مکانی آن نیز توجه نمایید چرا که اگر تالار، آرایشگاه و آتلیه عروس در یک محدوده مکانی نباشند و هر یک در نقطه ای از شهر باشند، امکان اینکه شما دیر به مراسم عروسی برسید افزایش می یابد و این اصلا جالب نخواهد بود که عروس و داماد بسیار دیرتر از مهمانان به مراسم عروسی خود برسند.

عکس هایی که لازم است در آلبوم شما باشد و شما می بایست همان اول از مدیریت آتلیه سوال کنید که آیا این موارد در لیست کارهایشان خواهد بود یا خیر سوال نمایید عبارتنداز:

  • عکس از جواهرات عروس، نشان و حلقه نامزدی
  • عکس از کارت دعوت عروسی
  • عکس از لباس عروس
  • عکس از عروس و داماد به همراه ساقدوش ها
  • عکس از لحظه ی به تن کردن کت داماد و درست کردن پاپیون یا کراوات
  • عکس از لحظه ی بریدن کیک عروسی
  • عکس از لحظه ای که عروس و داماد برای اولین بار یکدیگر را دم در آرایشگاه می بینند.
  • عکس از لحظه ی آماده شدن عروس در آرایشگاه
  • عکس از لحظه ای که داماد جلوی آرایشگاه عروس از ماشین پیاده می شود.
  • اگر مراسم عقد و عروسی قرار است در یک روز برگزار شود حتما عکسی از لحظه ی امضای قباله سر  سفره عقد گرفته شود.
  • عکسی از لحظه ی خداحافظی عروس و داماد از خانواده هایشان
  • عکسی خانوادگی و دسته جمعی عروس و داماد با خانواده هایشان اعم از پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر و براد

 


96/12/23
1:16 ع

انتخاب آتلیه عروس

انتخاب یک آتلیه خوب با یک تیم حرفه ای و کار بلد نکته بسیار مهمی است زیرا قرار است مهم ترین یادگاری شما از بهترین روز و بهترین مراسم عمرتان را ثبت نمایند و تنها یادگار شما از مراسم عروسیتان خواهد بود که سال های بعد نیز می توانید با دیدن آن ها تجدید خاطره کرده و حتی آن ها را به فرزندان و نوه هایتان شان دهید. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به مهمترین معیارهای انتخاب آتلیه عروس بپردازیم. اگر زمان زیادی تا مراسم عروسیتان باقی نمانده و در تکاپوی خرید و انتخاب آتلیه هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

 

اولین و مهمترین نکته در رابطه با انتخاب آتلیه این است که بایستی به سراغ آتلیه ای بروید که دارای مجوز از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران می باشد. به هیچ وجه به سراغ آتلیه هایی که بدون جواز کسب و بدون مجوز از اتحادیه فعالیت می کنند بپرهیزید. فهمیدن این که آیا آتلیه مورد نظر شما دارای پروانه کسب و مجوز می باشد یا خیر اصلا کار سختی نیست. برای این کار کافیست نام آتلیه را در سایت اتحادیه وارد کنید تا مطمئن شوید که آتلیه موردنظر شما دارای مجوز هست یا خیر.

پس از کسب اطمینان در رابطه با فعالیت قانونی آتلیه مورد نظر بایستی از یکسری نکات مهم مطلع شوید. مثلا اینکه حتما آلبومی از نمونه کارهای قبلی عکاسان آتلیه را درخواست و مشاهده نمایید تا متوجه شوید سبک کارشان مطابق با سلیقه شما هست یا خیر؟ کسی که هنگام ورود به آتلیه با او صحبت می کنید مدیر آتلیه می باشد یا عکاس مراسم؟ حداقل و حداکثر هزینه آتلیه مورد نظر چقدر است؟ آلبوم شما چه مدت پس از برگزاری مراسم آماده خواهد شد؟ عکاس اصلی آتلیه قرار است عکاسی مراسم را به عهده بگیرد یا دستیار وی عکاسی خواهد کرد؟ چه نوع ضمانتی به شما خواهند داد که کیفیت عکس و فیلم شما دقیقا همان چیزی باشد که قبل از عقد قرار داد به شما می گویند؟ عکاس مراسم قرار است از چه تجهیزات و مدل دوربیتی استفاده کند؟ و سوالات بسیاری که بهتر است در همان ابتدا از آتلیه مورد نظر بپرسید و مطمئن شوید تا پس از برگزاری مراسم دچار مشکل نشوید. هنگام انتخاب آتلیه سعی کنید به موقعیت مکانی آن نیز توجه نمایید چرا که اگر تالار، آرایشگاه و آتلیه عروس در یک محدوده مکانی نباشند و هر یک در نقطه ای از شهر باشند، امکان اینکه شما دیر به مراسم عروسی برسید افزایش می یابد و این اصلا جالب نخواهد بود که عروس و داماد بسیار دیرتر از مهمانان به مراسم عروسی خود برسند.

عکس هایی که لازم است در آلبوم شما باشد و شما می بایست همان اول از مدیریت آتلیه سوال کنید که آیا این موارد در لیست کارهایشان خواهد بود یا خیر سوال نمایید عبارتنداز:

  • عکس از جواهرات عروس، نشان و حلقه نامزدی
  • عکس از کارت دعوت عروسی
  • عکس از لباس عروس
  • عکس از عروس و داماد به همراه ساقدوش ها
  • عکس از لحظه ی به تن کردن کت داماد و درست کردن پاپیون یا کراوات
  • عکس از لحظه ی بریدن کیک عروسی
  • عکس از لحظه ای که عروس و داماد برای اولین بار یکدیگر را دم در آرایشگاه می بینند.
  • عکس از لحظه ی آماده شدن عروس در آرایشگاه
  • عکس از لحظه ای که داماد جلوی آرایشگاه عروس از ماشین پیاده می شود.
  • اگر مراسم عقد و عروسی قرار است در یک روز برگزار شود حتما عکسی از لحظه ی امضای قباله سر  سفره عقد گرفته شود.
  • عکسی از لحظه ی خداحافظی عروس و داماد از خانواده هایشان
  • عکسی خانوادگی و دسته جمعی عروس و داماد با خانواده هایشان اعم از پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر و براد

 


96/12/22
9:7 ص

انتخاب کفش مناسب عروس

پس از انتخاب و خرید لباس عروس ، انتخاب کفش در اولویت قرار دارد. هنگام انتخاب کفش باید به تناسب قد خود با داماد و همچنین مدل لباس عروستان توجه کنید. ما در این مطلب به همه ی نکات لازم که هنگام انتخاب کفش باید به آن توجه کنید خواهیم پرداخت.

یکی از نکات مهم در خرید کفش عروس توجه به قد عروس و داماد می باشد. اگر هم قد داماد و یا فقط کمی کوتاه تر از آقای داماد هستید بهتر است به سراغ کفش های بدون پاشنه بروید چرا که شنیون موهایتان و گذاشتن تاج خواه ناخواه باعث خواهد شد کمی قدتان بلندتر از قبل به نظر برسد بنابراین اگر کفشتان نیز پاشنه بلند باشد قدتان از آقای داماد بسیار بلندتر خواهد شد و مطمئنا این موضوع جالب نخواهد بود. نکته مهم دیگر که این است که بایستی ابتدا به سراغ خرید لباس عروس بروید بعد برای خرید کفش اقدام کنید در غیر این صورت ممکن است دنباله لباسی که انتخاب می کنید به کفشتان گیر کند و این مانع خرید لباس دلخواهتان شود. پس بهتر است ابتدا به سراغ انتخاب لباس عروس بروید تا بدون دغدغه لباس را انتخاب و سپس کفشی راحت و متناسب با لباس عروستان انتخاب کنید.

هنگام انتخاب کفش، فراموش نکنید که قرار است ساعت ها از این کفش استفاده کنید بنابراین سعی کنید کفش راحتی انتخاب کنید که تنگ نباشد و به انگشتان فشار زیادی وارد نکند . پیشنهاد ما به شما این است که ببینید در زمان های دیگر بیشتر چه نوع کفشی به پا می کنید؟ کفش های اسپرت؟ کفش های پاشنه بلند و یا کفش هایی با پاشنه های کوتاه؟ و یا کفش لژدار؟ بعضی ها فکر می کنند عروس حتما باید کفشی با پاشنه 12 سانتی به پا کند در حالی که این یک تصور کاملا اشتباه است . فکرش را بکنید که خانمی همیشه کفش اسپرت به پا می کند و حال یکدفعه آن هم در مراسم عروسیش به سراغ کفش پاشنه بلند برود! مطمئنا با این کفش راحت نخواهد بود و اگر هنگام رقص زمین نخورد مطمئنا دچار مشکلات دیگری خواهد شد.

اگر شما جزو افرادی هستید که با کفش پاشنه بلند خیلی راحت نیستید و از طرفی تمایل دارید در مراسم عروسیتان کفش پاشنه بلند به پا کنید پیشنهاد می کنیم برای مراسم عروسیتان دو جفت کفش بخرید. یکی بدون پاشنه و یکی پاشنه بلند. از کفش بدون پاشنه برای رقص و از کفش پاشنه بلند برای گرفتن عکس در آتلیه استفاده نمایید.

اگر محدودیتی برای اندازه پاشنه کفش ندارید توصیه می کنیم اگر لباس عروستان پفی است بهتر است به سراغ کفش های پاشنه بلند و اگر لباستان دنباله دار است به سراغ کفش هایی با پاشنه متوسط بروید. عروس خانم های چاق نیز اگر محدودیتی برای اندازه پاشنه کفش ندارند بهتر است به سراغ کفش های پاشنه بلند بروند تا بوسیله بلندتر شدن قدشان چاق بودن آن ها کمتر به چشم بیاید. البته ممکن است پاشنه بیشتر از 7 سانتی متر باعث درد پا در همه افراد مخصوصا افراد چاق شود بنابراین در توصیه می کنیم کفش های لژدار را نیز فراموش نکنید.

نکته مهم دیگر این است که پس از خرید کفش تا روز عروسی بارها کفش را به پا کنید تا پای شما به کفش عادت کند و متوجه شوید که پایتان در کفش راحت است یا کفش پایتان را می زند. در غیراین صورت ممکن است در مراسم عروسی پایتان زخم شود و در نتیجه نتوانید درست راه بروید ولی اگر تا روز عروسیتان چندین بار و هر بار چند ساعت کفش هایتان را بپوشید مطمئنا در شب عروسی راحت تر خواهید بود.

جهت گرفتن ایده در ادامه تعدادی عکس کفش عروس با مدل های مختلف اعم از کفش پاشنه بلند، پاشنه متوسط و بدون پاشنه قرار می دهیم…

منبع : انتخاب کفش عروس  

 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
کارت عروسی , انتخاب متن کارت عروسی , انتخاب رنگ کارت , انتخاب طر ، کت و شلوار داماد , انتخاب کت و شلوار , نکات مهم انتخاب کت و شلوا ، کفش دامادی , خرید کفش دامادی , مدل کفش دامادی , هزینه کفش دامادی ، کیک عروسی , انتخاب کیک عروسی , هزینه کیک عروسی , انتخاب شکل کیک ، آینه و شمعدان , خرید آینه و شمعدان , آینه و شمعدان عروس ، انتخاب آتلیه عروس , آتلیه عروسی , آتلیه عروس حرفه ای ، انتخاب آتلیه عروسی , آتلیه عروسی , آتلیه عروسی حرفه ای ، انتخاب تاج عروس , تاج عروس , مدل های تاج عروس ، انتخاب تور عروس , تور عروس , راهنمای انتخاب تور عروس , مدل تور ع ، انتخاب کفش عروس , کفش عروس , راهنمای انتخاب کفش عروس , مدل کفش ع ، انگشتر نشان , حلقه ازدواج , تفاوت حلقه و نشان , معیار انتخاب حلق ، انگشتر نشان , حلقه ازدواج , خرید انگشتر نشان , معیار انتخاب انگش ، تالار عروسی , تالار عروسی زیبا , ویژگی تالار مناسب , هزینه تالار ، خرید جهیزیه عروسی , لیست خرید جهیزیه , خرید جهیزیه ، خرید ساعت عروسی , ساعت عروس و داماد , هزینه ساعت عروس و داماد , ، خرید عروسی , لیست خرید عروسی , خرید وسایل عروس و داماد ، دسته گل عروس , دسته گل , اندازه دسته گل , نکات مهم دسته گل ، دسته گل عروسی , گل عروسی , مدل گل عروسی ، ساقدوش عروس , ساقدوش داماد , رنگ لباس ساقدوش , انتخاب لباس ساقدو ، سفره عقد, وسایل سفره عقد , تزیین سفره عقد ، طلای عروسی , ویژگی طلای عروسی , رنگ طلای عروس , قیمت سرویس عروس ، عکس عروسی , ایده های خلاقانه عکس عروسی , ژست های عروس و داماد , ، کفش عروسی , مدل کفش عروس , انتخاب کفش عروس ، لباس عروس شیک , لباس عروس , لباس عروس زیبا , معیار انتخاب لباس ع ، لباس نامزدی , لباس نامزدی شیک , انتخاب لباس نامزدی زیبا , رنگ لب ، مراسم حنابندان , حنابندان , برگزاری مراسم حنابندان , لباس حنابند ،

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ