سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 4 >

96/12/20
12:33 ع

انتخاب دسته گل عروس

یکی از مواردی که به زیبایی لباس عروس می افزاید و در مجلس عروسی به چشم می آید دسته گل عروس است. بسیاری انتخاب دسته گل عروس را بسیار ساده می پندارند. در حالی که انتخاب نوع گل، رنگ گل های به کار رفته در دسته گل و همچنین سایز دسته گل عروس بسیار مهم اسشت و بایدنهایت دقت را انجام دهید تا سایز و رنگ دسته گلی که به دست می گیرید با لباس شما و ساقدوش هایتان هماهنگی داشته باشد. با این کار علاوه بر انتقال یک حس بسیار خوب به مهمان هایتان با ثبت یک دسته گل زیبا در عکس هایتان این حس خوب هر زمان که به عکس های مراسم عروسیتان نگاه کنید به شما نیز منتقل خواهد شد.

سایز دسته گل عروس

یکی از توصیه های ما به شما هنگام انتخاب دسته گل عروس توجه قد و اندامتان است. مثلا اگر قد بلندی دارید می توانید از دسته گل بزرگ تر با حالت آبشاری استفاده کنید و اگر قد کوتاه و اندام ظریفی دارید بهتر است دسته گل کوچکتری انتخاب کنید تا بزرگی دسته گل مانع دیده شدن حلقه و ساعت شما نشود. در انتخاب دسته گل به مدل لباستان نیز دقت کنید. مثلا با لباس های دنباله دار مدل دسته گل آبشاری بسیار زیبا به نظر خواهد آمد. استفاده از دسته گل های دست بندی را نیز همه می توانند استفاده کنند البته اگر عروس قد بلندی داشته باشد و روبان ها و تزئینات اگل دست بندی بلند تر باشد زیبایی خاصی خواهد داشت.

انتخاب گل های به کار رفته در دسته گل عروس

گل رز : اکثر عروس خانم ها از این گل برای تزئین دسته گل خود استفاده می کنند و مطلقا تکراری نمی شود چرا که این گل زیبا همیشه حس زیبای عشق و دوست داشتن را به مخاطب منتقل می کند و با استفاده از این گل، می توان مدل های بسیار زیبایی برای دسته گل عروس درست کرد. اگر قصد دارید گل های دسته گل عروسیتان گل رز باشد به رنگ های مختلف آن فکر کنید و با توجه به رنگ پوستتان که در ادامه به آن خواهیم پرداخت بهترین و متناسب ترین رنگ را برای دسته گل خود انتخاب نمایید.

گل پائونیا : اگر قد بلند و جثه بزرگی دارید انتخاب گل پائونیا گزینه بسیار خوبی خواهد بود. اگر گل فروشی که قرار است دسته گل شما را بیاراید حرفه ای و با سلیقه باشد و کمی خلاقانه عمل کند می تواند از ترکیب این گل با گل های دیگر یک دسته گل بسیار زیبا تحویل شما دهد.

در تزئین دسته گل عروس از گل های دیگری همچون لیلیوم، آلاله و … نیز استفاده می شود. جهت انتخاب بهترین نوع گل که با لباس و رنگ پوست شما نیز مناسب باشد می تواند از  گل فروشی که قرار است دسته گل شما را تزئین کند، مشورت بگیرید. یک نکته بسیار مهم در انتخاب نوع گل این است که باید گلی را انتخاب کنید که گرده هایش پخش نشوند تا هم لباستان کثیف نشود و هم اگر دچار آلرژی هستید با عطسه های مداوم مراسم عروسیتان خراب نشود.

رنگ دسته گل عروس

در انتخاب رنگ دسته گل و حتی نوع گل می توانید مطابق با فصل پیش روید. مثلا اگر مراسم عروسی شما در فصل بهار است می توانید از دسته گل خود را به رنگ صورتی، سبز و یا هر رنگ دیگری سفارش دهید. اگر مراسم عروسی شما در فصل پاییز برگزار می شود می توانید از رنگ های قرمز زرد و یا نارجی استفاده کنید و اگر قرار است مراسم شما در فصل زمستان برگزار شود پیشنهاد ما به شما سفارش دسته گلی به رنگ سفید، طلایی و یا حتی نقره ای می باشد. البته توجه به رنگ پوستتان و هماهنگی آن با رنگ دسته گل را نیز فراموش نکنید.

در ادامه تعدادی عکس دسته گل را جهت گرفتن ایده در اختیارتان قرار می دهیم…

 

 منبع : انتخاب نوع گل برای دسته گل عروس


96/12/19
12:54 ع

لباس نامزدی متناسب با رنگ پوست

مراسم نامزدی یکی از به یاد ماندنی ترین مراسم برای هر عروس و دامادی محسوب می شود و انتخاب لباس نیز یکی از مهمترین دغدغه های خانم ها برای مراسم نامزدیشان است. دقت داشته باشد که گران بودن لباس ملاک بر زیبایی آن نخواهد بود. لباسی شما را زیبا نشان خواهد داد که از همه لحاظ با اندام شما تناسب داشته باشد.

در خرید لباس نامزدی در ابتدا به این نکته توجه کنید که آیا بعد از مراسم نامزدی جشن عقد خواهید داشت یا خیر؟ نکته بعدی فاصله یمراسم نامزدی تا جشن عروسی می باشد. اگر قرار نیست جشن عقد داشته باشید و فاصله نامزدی تا عروسی زیاد است بنابراین می توانید لباس پر زرق و برق تری انتخاب نمایید در غیر این صورت بهتر است به سراغ لباس های ساده تر بروید.

مدل لباس نامزدی 

در انتخاب مدل لباس نامزدی و در واقع کوتاه یا بلند بودن لباس نامزدی باید به این فکر کنید که قرار است لباس عروسیتان چگونه باشد؟ اگر قصد دارید لباس عروس بلند و دنباله دار انتخاب کنید بهتر است لباس نامزدی را نسبتا کوتاه انتخاب نمایید.البته دقت کنید که لباس نامزدی خیلی هم کوتاه نباشد تا وقار و متنات یک عروس خانم در ظاهر شما نشان داده شود. بهتر از برای لباس نامزدی به سراغ پیراهن و برای لباس عقد به سراغ لباس های پف دار تر بروید در واقع چیزی مابین لباس نامزدی و عقد.

برای لباس نامزدی بهتر است به سراغبلوز و دامن و یا لباس های دخترانه فانتزی بروید و اگر قرار است مراسم نامزدی شما بسیار رسمی برگزار شود انتخاب کت و دامن می تواند گزینه مناسبی باشد. در انتخاب لباس نامزدی و در کل هر لباسی باید به فرم بدنتان دقت و لباس را متناسب با فرم بدن انتخاب نمایید. مثلا لباس تنگ شما را اذیت و در طول برگزاری مراسم معذب خواهید بود و اگر لباستان گشاد باشد اندامتان بزرگ تر از حد واقعی نشان داده می شود. اگر قدتان بلند است می توانید از لباس های پف دار استفاده کنید و اگر چاق و قد کوتاه هستید می توانید لباس های پرنسسی انتخاب نمایید تا شما را زیبا تر نشان دهند. عروس خانم هایی که پایین تنه چاقی و بالا تنه کوچک و لاغری دارند بهتر است پیراهنی با بالاتنه کوتاه و دامن خطی انتخاب نمایند. اگر تمام قسمت های بدنتان چاق است پوشیدن یک دامن نامتقارن و یک مدل خطی که باتنه تنگی داشته باشد می تواند به زیبایی شما بیفزاید.

 

رنگ لباس نامزدی

در انتخاب رنگ لباس ابتدا لازم است به رنگ پوستتان توجه کنید. اگر رنگ پوستتان روشن است توصیه ما به شما انتخاب لباس هایی با رنگ تیره می باشد و جلوه ی زیبایی خواهد داشت ولی رنگ های روشن شما را بی حال و رنگ پریده نشان خواهد داد. اگر رنگ پوستتان گندمی است پیشنهاد می کنیم به سمت انتخاب لباس هایی با رنگ روشن بروید. حال به انتخاب رنگ لباس نامزدی می پردازیم:

برای مراسم نامزدی بهتر است به سراغ لباس هایی با رنگ های سفید و نباتی نروید زیرا از این رنگ ها در مراسم عروسی استفاده می شود و استفاده آن در مراسم نامزدی جالب نخواهد بود. اگر رنگ پوستتان روشن است و دوست دارید رنگ تیره انتخا کنید پیشنهاد ما رنگ هایی مثل قرمز، آبی نفتی و … و اگر رنگ پوستتان تیره است و علاقه به رنگ های روشن دارید می توانید به سراغ رنگ هایی مثل صورتی، یاسی و یا گلبهی و … بروید. این روزها بسیاری از زوج های جوان علاقمند به ست کردن لباس هایشان دارند. اگر قصد این کا را دارید می توانید پیراهن داماد را متناسب با لباس عروس انتخاب نمایید و یا اگر از پاپیون یا کراوات استفاده می کند رنگ کراواتش با رنگ لباس عروس ست باشد.

منبع :انتخاب لباس نامزدی متناسب با رنگ پوست 


96/12/17
1:16 ع

راهنمای خرید انگشتر نشان

خرید انگشتر نشان برای عروس در مراسم بله برون رسمی است که از دیرباز در ایران رواج داشته است. در واقع خرید انگشتر نشان اولین هدیه رسمی داماد برای عروس محسوب می شود که در واقع با خرید و آوردن این انگشتر توسط خانواده داماد، عروس را برای پسر خود نشان می کنند. این انگشتر تفاوت هایی با حلقه ازدواج دارد که در این مطلب به ویژگی های انگشتر نشان می پردازیم.

معمولا برای خرید انگشتر نشان، آقای داماد، مادر شوهر، خواهر شوهر با هم همراه می شوند که ما توصیه می کنیم برای اینکه انگشتر مطابق با سلیقه عروس خانم باشد یا خود عروس، مادر و یا خواهر عروس نیز با خانواده داماد همراه شوند. چرا که این انگشتر قرار است برای تمام عمر به یادگار بماند پس بهتر است سلیقه عروس نیز در نظر گرفته شود.
لازم است قبل از اینکه برای خرید انگشتر نشان اقدام کنید در ابتدا تفاوت انگشتر با حلقه ازدواج را بدانید. حلقه ازدواج بایستی ساده و نهایتا دارای یک ردیف نگین ظریف باشد. ولی انگشتر نشان اینطور نیست و هر چه پر زرق و برق تر و دارای نگین های بیشنر و یا تک نگین درشت باشد بهتر است. اگر نمی خواهید هزینه زیادی صرف خرید انگشتر نشان کنید پس باید به جای خرید انگشتری با نگین برلیان به سمت خرید انگشترهایی با نگین سوارفسکی و یا کریستال بروید که این انگشترها نیز زیبای های خاص خود را دارند.

اولین نکته در رابطه با خرید انگشتر این است که از طلافروشی های معتبر دارای پروانه کسب که زیر نظر اتحادیه طلافروشان هستند خرید نمایید. شاید اکنون که می خواهید برای خرید انگشتر اقدام کنید برایتان جالب باشد که فرق انگشتر طلا با جواهر چیست؟ در پاسخ به این پرسش لازم است بدانید که وقتی سنگ های قیمتی مانند یاقوت، الماس، یاقوت یا زمرد و یا سنگ های نیمه قیمتی همچون آمیتیس، توپاژ و یا نگین های برلیان بر روی طلا کار می شود آن طلا به جواهر تبدیل می گردد. البته هنگام خرید انگشتر توجه کنید که به جای نگین های اصل، نگین های تقلبی و مصنوعی که شباهت بسیار زیادی به انواع اصل آن دارند ، نخرید.

انتخاب رنگ انگشتر نشان

برای انتخاب رنگ انگشتر نشان هیچ قانون خاصی وجود ندارد و این کاملا به سلیقه عروس خانم بستگی دارد. پیشنهاد می کنیم اگر خود عروس جهت خرید این انگشتر همراه داماد نمی روند حتما قبل از اقدام به خرید از نظر عروس خانم مطلع شوید. البته یادتان باشد که طلای زرد را می توان به به راحتی به طلای سفید تبدیل کرد بنابراین اگر نتوانستید از سلیقه عروس خانم در رابطه با رنگ انگشتر نشان مطلع شوید جای نگرانی نیست می توانید انگشتری با رنگ زرد را تهیه کنید و اگر سلیقه ی عروس طلای سفید بود می توانید رنگ طلا را از زرد به سفید تغییر دهید.

انتخاب انگشتر بر اساس قالب دست 

اگر انگشتر متناسب با انگشت انتخاب نشود هر چقدر هم که زیبا و گران قیمت باشد مطمئنا جلوه ی زیبایی نخواهد داشت. بنابراین قبل از اقدام به خرید بهتر است ادامه ی مطلب را مطالعه فرمایید تا با نوع انگشتر متناسب با دستان عروس خانم آشنا شوید و سپس اقدام به خرید نمایید.

اگر عروس خانم انگشتان بلند و کشیده ای دارند، بهتر است انگشتری انتخاب کنید که نگین گرد داشته باشد و اصلا به سراغ انگشترهایی که نگین بیضی دارند نروید.

اگر انگشتان عروس خانم کوتاه هستند پیشنهاد می کنیم به سراغ انگشتر هایی بروید که حالت بیضی و یا اشکی داشته باشند چرا که این نوع نگین ها باعث می شود انگشتان کوتاه کشیده تر به نظر برسند. برای این نوع انگشت اصلا به سراغ انگشترهایی با نگین های گرد نروید چرا که باعث می شود انگشتان کوتاه تر به نظر برسند. و اگر عروس خانم انگشتان باریکی دارند بهتر است به سراغ نگین های ظریف بروید.

منبع : خرید انگشتر نشان


96/12/16
12:53 ع

خرید کفش دامادی

کفش دامادی اگر مناسب و زیبا باشد، می تواند به آراستگی و شیک پوشی داماد بیفزاید. بنابراین انتخاب کفش مناسب یکی از موارد مهم در خرید دامادی محسوب می شود. در این مطلب ابتدا به نکات کلی جهت خرید کفش می پردازیم و پس از آن به سراغ خرید کفش دامادی خواهیم رفت.

در خرید کفش علاوه بر انتخاب کفش با سایز مناسب، بایستی به فرم پاهای خود نیز دقت کنید و کفش را براساس فرم پاهای خود تهیه نمایید. حتما شنیده اید که پا ، قلب دوم انسان است. بنابراین باید کفشی راحت و استاندارد تهیه نمایید تا قلب دوم شما از آیبن مصون بماند.

برخی افراد انگشت دوم و سوم پاهای آنان، بزرگتر از بقیه انگشتانشان است. برخی دیگر انگشت شصتشان بزرگتر و باقی انگشت ها به ترتیب کوچک می شوند و برخی نیستند که تمام انگشت های پای آنان به یک اندازه است و شما با توجه به این مسئله می بایست به خرید کفش اقدام نمایید. به طور کلی افرادی که پاهای کوتاهی دارند نباید از کفش های نوک گرد استفاده کنند و افرادی که انگشتان بلندی دارند بهتر است از کفش هایی استفاده نمایند که نسبتا کشیده باشند تا در داخل کفش به انگشتان پا، فشار وارد نشود.

بنابراین اولین نکته در خرید کفش تناسب کفش با فرم پا می باشد. در ادامه برخی از نکات مهم را ذکر خواهیم کرد.

  • بهترین زمان برای خرید کفش، عصر و هنگام غروب آفتاب می باشد. چرا که در این زمان پا بزرگترین سایز را دارد و شما می توانید مناسب ترین سایز کفش را انتخاب نمایید.
  • کفش مناسب کفشی است که سبک و انعطاف پذیر باشد. از خرید  کفش تنگ بپرهیزید چرا که باعث بوجود آمدن پینه، خارپاشنه و دردهای مفصلی خواهد شد.
  • هنگام انتخاب کفش به این نکته توجه کنید که نوک انگشت شصت می بایست حداقل یک سانت با جلوی کفش فاصله داشته باشد تا در تکان دادن انگشت در داخل کفش مشکلی نداشته باشید.

انتخاب رنگ کفش داماد

هنگام خرید کفش داماد باید به نوع و رنگ کت و شلوار و همچنین رنگ کمربند داماد توجه نمایید. زیرا اگر گران ترین و شیک ترین کفش را با رنگ کت و شلوارتان هماهنگ نباشد زیبایی کفش نیز به چشم نخواهد آمد. بهترین نوع و رنگ کفش برای مراسمات رسمی مثل عروسی از کفش هایی با مدل و رنگ کلاسیک است. از جمله رنگ های کلاسیک، مشکی و قهوه ای می باشد. البته توجه داشته باشید کسانی که کت و شلوار سفید برای مراسم عروسیشان انتخاب می کنند می توانند از کفش سفید استفاده کنند. کفش مشکی را می توان با بیشتر رنگ ها ست کرد. مثلا با کت و شلوار مشکی، آبی تیره، سرمه ای و … کفش قهوه ای را نیز می توان با کت و شلوار قهوه ای و کرم ست کنید.

انتخاب کفش با توجه به قد   

آقایانی که قد کوتاهی دارند یا قد عروس با قد داماد برابر و یا حتی کمی بلندتر از قد داماد است، می توانند از کفش های با پاشنه ی مخفی استفاده کنند تا قدشان بلندتر به نظر برسد. آقایان قد بلند نیز بایستی از پوشیدن کفش هایی با نوک تیز و کشیده بپرهیزند و در عوض کفش هایی با پنجه ی گرد خریداری نمایند.                                                   

 

نکته دیگری که باید در خرید کفش به آن توجه کنید مدل کفش است. یکی از بهترین انتخاب ها، می تواند انتخاب کفش های آکسفورد باشد. در واقع به کفش هایی که دارای بند هستند کفش آکسفورد گفته می شود. این مدل کفش می تواند بهترین انتخاب برای مراسم عروسی باشد و به شیک پوشی داماد بیفزاید.

در ادامه نیز عکس تعدادی کفش با رنگ ها و مدل های مختلف را جهت کسب ایده در اختیارتان قرار می دهیم…

منبع : راهنمای خرید کفش دامادی 


96/12/15
1:0 ع

خرید ساعت عروس و داماد

یکی از خریدهای مهم عروس و داماد بعد از خرید حلقه ازداوج، خرید ساعت است. ست بودن ساعت عروس و داماد یکی از ملزومات خرید ساعت است و این روزها به دلیل تنوع در طرح و جنس به یکی از اجناس لوکس تبدیل شده است. یکی از نکاتی که باید هنگام خرید ساعت به آن توجه کنید خرید ساعت با کیفیت و اصل است. مواظب باشید ساعت های تقلبی را به اسم اصل نخرید چرا که ساعت تقلبی به وفور در بازار وجود دارد و اگر از یک جای مطمئن ست ساعت خود را خریداری نکنید احتمال این که سرتان کلاه برود افزایش می یابد. اکثرا در شهرهای بزرگ می توانید نمایندگی معتبر برندهای معروف را پیدا کنید.

انتخاب رنگ ساعت ست

معمولا برای خرید ست ساعت عروس و داماد، رنگ های نقره ای و طلایی انتخاب می شوند ولی اجباری در انتخاب این رنگ ها وجود ندارد و شما می توانید علاوه بر انتخاب این رنگ ها در صورت تمایل به سراغ رنگ های مشکی و قهوه ای نیز بروید. از آن جا که این ست بیشتر حالت مجلسی دارد بعد از عروسی نیز فقط در مراسمات از این ست استفاده می شود و اکثرا از ست ساعت عروسیشان هر روز و مداوم استفاده نمی کنند.  در رابطه با جنس ساعت نیز بهتر است اگر قادر به خرید ست ساعت طلا نیستید سعی کنید به سراغ ست نقره و یا استیل بروید و به هیچ وجه به سراغ ساعتی که در آن از آب طلا استفاده شده نروید چرا که پس از مدتی استفاده، درخشندگی خود را از دست خواهد داد. البته جنس های دیگری علاوه بر استیل و نقره نیز در بازار موجود است مثل: تیتانیوم و آلومینیوم. البته ممکن است برخی به این جنس ساعت ها علاقه ای نداشته باشند. این افراد می توانند به سراغ گزینه ی دیگر یعنی ساعت هایی با بند چرم بروند. اتفاقا اگر بند ساعت مشکلی پیدا کند و یا پس از مدتی تمایل داشته باشید که مدل و رنگ بند ساعتتان را تغییر دهید، بندهای چرمی به راحتی تعویض می شوند.

شکل صفحه ی ساعت

یکی از اولین نکات در خرید ساعت ست عروس و داماد بعد از مشخص کردن بودجه ای که قرار است صرف خرید کنید انتخاب شکل ساعت است. ساعت های مختلفی مثل لوزی، دایره، مربع و بیضی در بازار موجود است ولی ست های عروس و داماد معمولا مربع یا دایره هستند. شکل ساعت عروس خانوم ها با توجه به اینکه دستان کشیده و یا کوچکی دارند می توان متفاوت باشد ولی در هر صورت ساعت عروس بهتر است ظریف باشد ولی آقایان از آن جا که دستانی با استخوان بندی درشت تر دارند بهتر است از ساعت هایی استفاده نمایند که صفحه ی بزرگی داشته باشد.

یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید ست ساعت عروس و داماد به آن توجه نمایید ضد آب بودن ساعت است. از آن جا که این ساعت را سالیان سال داشته باشید بهتر است از نوع ضدآب باشد تا خیالتان از بابت آن راحت باشد.

گارانتی معتبر

اکثر ساعت های مارک دارای 2 سال گارانتی می باشند. اگر ساعت گران قیمت و برند می خرید گرفتن کارت گارانتی به همراه مهر فروشگاه و امضای فروشنده را فراموش نکنید.

 


 برندهای معروف ساعت 

در انتها قصد داریم جهت آشنایی شما عزیزان با بهترین و معروف ترین برندهای ساعت دنیا اسامی تعدادی از برندهای معروف را ذکر کنیم: ROLEX – CORUM – RADO – GUCCI – ORIS – SWISS ARMY – LONGINES – CASIO – LUMINOX  ZENITH – TIMEX

منبع : نکات مهم برای خرید ساعت عروس و داماد


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
کارت عروسی , انتخاب متن کارت عروسی , انتخاب رنگ کارت , انتخاب طر ، کت و شلوار داماد , انتخاب کت و شلوار , نکات مهم انتخاب کت و شلوا ، کفش دامادی , خرید کفش دامادی , مدل کفش دامادی , هزینه کفش دامادی ، کیک عروسی , انتخاب کیک عروسی , هزینه کیک عروسی , انتخاب شکل کیک ، آینه و شمعدان , خرید آینه و شمعدان , آینه و شمعدان عروس ، انتخاب آتلیه عروس , آتلیه عروسی , آتلیه عروس حرفه ای ، انتخاب آتلیه عروسی , آتلیه عروسی , آتلیه عروسی حرفه ای ، انتخاب تاج عروس , تاج عروس , مدل های تاج عروس ، انتخاب تور عروس , تور عروس , راهنمای انتخاب تور عروس , مدل تور ع ، انتخاب کفش عروس , کفش عروس , راهنمای انتخاب کفش عروس , مدل کفش ع ، انگشتر نشان , حلقه ازدواج , تفاوت حلقه و نشان , معیار انتخاب حلق ، انگشتر نشان , حلقه ازدواج , خرید انگشتر نشان , معیار انتخاب انگش ، تالار عروسی , تالار عروسی زیبا , ویژگی تالار مناسب , هزینه تالار ، خرید جهیزیه عروسی , لیست خرید جهیزیه , خرید جهیزیه ، خرید ساعت عروسی , ساعت عروس و داماد , هزینه ساعت عروس و داماد , ، خرید عروسی , لیست خرید عروسی , خرید وسایل عروس و داماد ، دسته گل عروس , دسته گل , اندازه دسته گل , نکات مهم دسته گل ، دسته گل عروسی , گل عروسی , مدل گل عروسی ، ساقدوش عروس , ساقدوش داماد , رنگ لباس ساقدوش , انتخاب لباس ساقدو ، سفره عقد, وسایل سفره عقد , تزیین سفره عقد ، طلای عروسی , ویژگی طلای عروسی , رنگ طلای عروس , قیمت سرویس عروس ، عکس عروسی , ایده های خلاقانه عکس عروسی , ژست های عروس و داماد , ، کفش عروسی , مدل کفش عروس , انتخاب کفش عروس ، لباس عروس شیک , لباس عروس , لباس عروس زیبا , معیار انتخاب لباس ع ، لباس نامزدی , لباس نامزدی شیک , انتخاب لباس نامزدی زیبا , رنگ لب ، مراسم حنابندان , حنابندان , برگزاری مراسم حنابندان , لباس حنابند ،

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ