سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

97/1/12
8:28 ص

نکات لازم برای خرید آینه و شمعدان جهیزیه

وقتی عروس و داماد برای خرید مراسم عروسی به بازار می روند یکی از گزینه هایی که ذهنشان را مشغول می کند این است که آیا آینه و شمعدان بخرند یا خیر؟ نکته مهم در این رابطه این است که خرید آینه و شمعدان یک امر واجب نیست بنابراین اگر بودجه محدودی برای خرید سایر ملزومات مراسم عروسی دارید و یا اینکه خانه شما برای شروع زندگی کوچک است بنابراین بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که اصلا به سراغ خرید آینه و شمعدان نروید چرا که با نخریدن آن هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. چه بسیار زوج های جوانی که بعد از گذشت مدتی از زمان عروسی، آینه و شمعدانشان در کنج انباری در حال خاک خوردن است. ولی اگر برای خرید مصمم هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید تا نکاتی که لازم است هنگلام خرید آینه و شمعدان به آن توجه نمایید آشنا شوید.

  • آینه شمعدان نقره به دلیل ظرافتی که در ساخت آن ها به کار می رود طرفداران زیادی دارد البته این نوع آینه و شمعدان قیمت بالایی دارد و از ان جا که جزو فلزات گران بها محسوب می شود علاوه بر زیبایی و ظرافت خاص آن، نوعی سرمایه گذاری نیز محسوب میشود. نکته مهمی که باید هنگام خرید آینه کنسول نقره به آن توجه کنید عیار و گرم نقره است. آینه کنسول هایی که در آن ها از نقره با عیار بالا استفاده شده است علاوه بر گران بودن آن ها یکی دیگر از معایب آن ها این است که نسبت به نقره های با عیار پایین زودتر سیاه می شوند و شما مجبور خواهید شد زود به زود آینه شمعدانتان را سفیدکاری کنید. بنابراین توصیه می کنیم به سراغ آینه و شمعدان هایی بروید که در حالت معمولی نیز کمی تیره هستند وگرنه همانطور که گفته شد مجبور خواهید شد در فواصل زمانی کوتاه آینه و شمعدان را آبکاری کنید. ضمنا هنگام خرید گرفتن فاکتور با مهر فروشگاه را نیز فراموش نکنید.
  • آینه و شمعدان کریستالی زیبایی خاصی دارند ولی نکته قابل تامل در رابطه با آینه و شمعدان های کریستالی این است که امکان لب پر شدن و حتی شکستن آن ها بالاست بنابراین عمر و ماندگاری بالایی ندارند. اگر فکر می کنید می توانید به خوبی از ان ها نگهداری و مراقبت کنید به دلیل زیابایی های خاصی که آینه و شمعدان های کریستالی دارند می توانید نسبت به خرید این جنس آینه و شمعدان بروید. از جمله طرح های معروف آینه شمعدان کریستالی طرح گل لاله است.
  • یکی از جدیدترین آینه شمعدان های موجود در بازار، آینه شمعدان های سفالی هستند. این آینه شمعدان ها جدیدا به بازار آمده اند و موردپسند برخی از عروس خانم های خاص پسند نیز واقع شده اند. نکته مهم در رابطه با این آینه شمعدان ها این است که به نسبت سایر آینه و شمعدان ها قیمت پایین تری دارند. شاید باور نکنید ولی قیمت پایه این جنس آینه و شمعدان از 60 الی 70 هزار تومان آغاز می شود.
  • نوع دیگری از آینه شمعدان های موجود در بازار آینه شمعدان هایی با جنس چوب هستند. این نوع آینه شمعدان نیز طرفداران خاص خود را دارد و از نظر قیمتی نیز در رنج متوسط قرار می گیرد.
  • از جنس شمعدان ها که بگذریم می رسیم به نوع روشنایی آینه شمعدان ها. برخی از شمعدان ها برقی و برخی نیز با شمع روشن می شوند. پیشنهاد می کنیم سراغ شمعدان های برقی که با لامپ روشن می شوند نروید چرا که زیبایی آینه شمعدان به نور ملایم و طبیعی آن با نور شمع می باشد.

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
کارت عروسی , انتخاب متن کارت عروسی , انتخاب رنگ کارت , انتخاب طر ، کت و شلوار داماد , انتخاب کت و شلوار , نکات مهم انتخاب کت و شلوا ، کفش دامادی , خرید کفش دامادی , مدل کفش دامادی , هزینه کفش دامادی ، کیک عروسی , انتخاب کیک عروسی , هزینه کیک عروسی , انتخاب شکل کیک ، آینه و شمعدان , خرید آینه و شمعدان , آینه و شمعدان عروس ، انتخاب آتلیه عروس , آتلیه عروسی , آتلیه عروس حرفه ای ، انتخاب آتلیه عروسی , آتلیه عروسی , آتلیه عروسی حرفه ای ، انتخاب تاج عروس , تاج عروس , مدل های تاج عروس ، انتخاب تور عروس , تور عروس , راهنمای انتخاب تور عروس , مدل تور ع ، انتخاب کفش عروس , کفش عروس , راهنمای انتخاب کفش عروس , مدل کفش ع ، انگشتر نشان , حلقه ازدواج , تفاوت حلقه و نشان , معیار انتخاب حلق ، انگشتر نشان , حلقه ازدواج , خرید انگشتر نشان , معیار انتخاب انگش ، تالار عروسی , تالار عروسی زیبا , ویژگی تالار مناسب , هزینه تالار ، خرید جهیزیه عروسی , لیست خرید جهیزیه , خرید جهیزیه ، خرید ساعت عروسی , ساعت عروس و داماد , هزینه ساعت عروس و داماد , ، خرید عروسی , لیست خرید عروسی , خرید وسایل عروس و داماد ، دسته گل عروس , دسته گل , اندازه دسته گل , نکات مهم دسته گل ، دسته گل عروسی , گل عروسی , مدل گل عروسی ، ساقدوش عروس , ساقدوش داماد , رنگ لباس ساقدوش , انتخاب لباس ساقدو ، سفره عقد, وسایل سفره عقد , تزیین سفره عقد ، طلای عروسی , ویژگی طلای عروسی , رنگ طلای عروس , قیمت سرویس عروس ، عکس عروسی , ایده های خلاقانه عکس عروسی , ژست های عروس و داماد , ، کفش عروسی , مدل کفش عروس , انتخاب کفش عروس ، لباس عروس شیک , لباس عروس , لباس عروس زیبا , معیار انتخاب لباس ع ، لباس نامزدی , لباس نامزدی شیک , انتخاب لباس نامزدی زیبا , رنگ لب ، مراسم حنابندان , حنابندان , برگزاری مراسم حنابندان , لباس حنابند ،

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ